Voksne

HVEM ER VI

GLADE DRENGE OG PIGER

Vi er en samling glade drenge og piger i alle aldre, som bare synes det er sjovt at spille bordtennis. Vi er en blandet flok af begyndere, motionister og turneringsspillere, lige fra serie 4 til  divisionsniveau. Så har du lyst til at spille med i klubben, så er der næsten helt sikkert også andre på samme niveau.

ALENE ELLER MED MAKKER

Du er meget velkommen til at komme alene, det er ikke nødvendigt at du selv finder en makker. Man kan spørge alle om man har lyst til at tage et træningspas  eller til at tage en dyst.

Når der er undervisning, styrer træneren hvem der spiller sammen.

ÅBNINGSTIDER

Åbningstider for voksne - Fra 14.08.23
(Lørdag er fælles med ungdom)

Mandag og onsdag

19:30 - 22:00

Tirsdag og torsdag

18:30 - 22:00

Onsdag   (60+)

14:00 - 16:30

Lørdag

10:00 - 14:00

Mandag:
19:30 - 22:00:
Primær træningsaften.
Her møder du bare op og spiller med de andre.

Tirsdag:

18:30 - 19:30 Fri træning. Lav selv aftaler.

19:30 - 21:00: Holdtræning for voksne begyndere.
Alle er velkomne, men holdet er primært for begyndere og på deres præmisser.
Man bestemmer selv om man vil spille kampe, eller vil arbejde med slagteknik.
Se mere beskrivelse længere nede.
Onsdag:
14:00 - 16:30: BAT60+ for alle klubbens medlemmer over 60 år.
19:30 - 22:00 Træningsaften for alle interesserede, evt. alternativ dag til turneringskampe.
Torsdag:
Primært til turneringskampe, når holdturneringen er i gang.

Lørdag:
10:00 - 14:00:
Åben klub. For alle, både ungdom og voksne. Man må også tage familie eller en ven med, så man på den måde kan være med til at give nye en mulighed for at prøve.

Generelt er tiderne her primært for voksne, men ungdomsspillere med niveau og lyst til at udfordre de voksne må også gerne deltage.

Man tager selv initiativ til at spille med de andre spillere, og vi er alle med til at sørge for at alle kommer til at spille.

60+ - Start 23.08.23

14:00 - 16:30

NYT

Vejle Bordtennisklub fortsætter med bordtennis for 60+’ere.

Bordtennis er sundt for reaktionsevne og motorik - også for ældre. Hvis det så kan kobles med hyggeligt socialt samvær - ja så kan det ikke blive bedre.

Bordtennis for 60+’ere er da også en stor succes i mange andre byer.

Voksne begyndere - Start 29.08.23

Tirsdag

19:30 - 21:00

På dette hold er der mulighed for ar arbejde med korrekt teknik gennem øvelser og mange gentagelser. Holdet er selvkørende, man aftaler selv hvordan den enkelte aften skal forløbe.
Nogle gange vil der være en træner/erfaren spiller til at komme med ny inspiration og hjælpe med hvordan man udfører slagene.

På holdet spiller vi MED hinanden, og hjælper hinanden til at få så mange gentagelser som muligt af de forskellige slag, så vi rigtigt kan få styr på teknikken.

Der er også mulighed for at man spiller kampe, og tester om man kan omsætte det lærte til kampsituationer.

Har du lyst til at prøve, så mød bare op.
Begyndere kan låne et bat i klubben, og du behøver ikke have en makker med.